loading...
وبلاگ هواداران نیوشا ضیغمی دختر آفتاب
عطش بازدید : 37 چهارشنبه 06 مهر 1390 نظرات (0)
نمایش فیلم «چارسو» در سی‌امین جشنواره فیلم فجر


 

فرهاد نجفی تهیه‌کننده در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس گفت: فیلمبرداری فیلم دی ماه سال گذشته طی 30 جلسه و در تهران به اتمام رسید و پس از پایان مراحل فنی فیلم آماده نمایش و موفق به دریافت مجوز از اداره کل نظارت و ارزشیابی شد.


وی درباره داستان فیلم توضیح داد: فیلم داستان یک آدم‌ربایی را به دور از فضایی اکشن و پرتنش به تصویر می‌کشد. در این فیلم سعی شده فضای ذهنی و درگیری‌های شخصی فرد ربوده شده که نقش آن را محمدرضا فروتن برعهده دارد به تصویر کشیده شود.
وی افزود : قصد داریم «چارسو» را در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآوریم.

 


تعدادی از عواملی که در ساخت فیلم همکاری دارند، عبارتند از:
نویسندگان فیلمنامه: حمید سلیمی، فرهاد نجفی/ کارگردان: فرهاد نجفی/ تهیه‌کننده: احمدنجفی/ مدیرفیلمبرداری: علیرضا رجایی‌ مقدم/ صدابردار: رضا اردلان/ صداگذار: مهرشاد ملکوتی/ تدوین: موحد شادرو/ طرا‌ح گریم: مهکامه کاشف/ طراح صحنه: فرهاد نجفی/ طراح لباس: روشا ضیغمی/ دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: رضا سخایی/ مدیرتولید: صابر میرزایی/ مدیرتولید دیجیتال: پیمان خماند/ مدیرتدارکات: مرتضی تهرانی/ عکس: سهراب ولدبیگی/ مجری طرح: رضا داودنژاد
بازیگران: محمدرضا فروتن، نیوشا ضیغمی، سوگل طهماسبی، کوشان بهرامی، روشا ضیغمی و ...

 

با تشکر از وبلاگ : ستاره ی هنر نیوشا ضیغمی

عطش بازدید : 58 شنبه 02 مهر 1390 نظرات (0)
پنجشنبه شب بازیگران و عوامل پشت صحنه فیلم سینمایی “فی تی له و ماه پیشونی” که چندی است برای فیلمبرداری در یزد به سر می برند، به مناسبت هفته دفاع مقدس به ساحت شهدای هشت سال حماسه ادای احترام کردند.



این گروه ابتدا با حضور در مسجد حظیره و حضور بر سر مزار سومین شهید محراب آیت الله صدوقی و نماینده ولی فقیه و امام جمعه فقید یزد، حجت الاسلام شیخ محمدعلی صدوقی با اهدای تاج گلی به یادگاران انقلاب ادای احترام کردند. در ادامه تیم فیلمبرداری فیلم سینمایی فی تی له و ماه پیشونی با حضور در گلزار شهدای خلدبرین یزد، با اهدای شاخه گلی بر مزار این یاران سفر کرده، با آنها تجدید میثاق کردند. این فیلم سینمایی با ژانر کودک و نوجوان و به تهیه کنندگی “سید احمد نجفی” و کارگردانی “آرش معیریان” چندی است که در یزد در حال تولید است.  سید احمد نجفی، سیروس گرجستانی، نیوشا ضیغمی، علی فروتن، محمد مسلمی، حمید گلی، یوسف صیادی، گیتی ساعتچی، اصغر سمسارزاده، چنگیز جلیلوند و… از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.



نیوشا ضیغمی : همگی مدیون شهدای عزیزمان هستیم.


نیوشا ضیغمی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: به مناسبت هفته دفاع مقدس من به همراه همکارانم پنج شنبه شب هفته گذشته به گلزار شهدای یزد رفته و با عشقی که از شهدا و نسبت به آن ها داشتم، دیدار آن ها را کمترین کار دانستم.


وی افزود: همزمان با حضور ما در گلزار شهدای یزد، خانواده های این عزیزان نیز آنجا حضور داشتند و ما با آنها دیدار داشتیم.


ضیغمی ضمن بیان این مطلب که آرامش امروز جامعه را همگی مدیون شهدای عزیزمان هستیم، اظهار داشت: آن هایی که عکس هایی از من و همکارانم بر مزار شهدا مونتاژ و منتشر کردند، بدانند که با روح بزرگ خانواده های این عزیزان بازی کردند.


ضیغمی بیان کرد: اگر این یک مسئله شخصی بود از آن می گذشتم ولی این ها حق شوخی با خانواده های بزرگوار شهدا را نداشتند.


این هنرمند ادامه داد: ما بازیگران هر لحظه باید مراقب رفتار و حرکات خود در اجتماع باشیم و نمی دانم چرا برخی از نشریات زرد برای فروش خود دست به این کارها می زنند.


ضیغمی با بیان اینکه من انجام هرگونه اقدام توهین آمیز در مزار شهدا و عکسهای مربوط به آن را تکذیب می کنم، تصریح کرد: هر کدام از این خانواده ها چندین شهید داده و متاسفم که عده ای آمده و با حریم خصوصی ما بازی کردند و این آسیب را وارد جامعه و در اصل اینها به شهدای ما توهین کردند.


وی خاطرنشان کرد: وظیفه رسانه صداقت و آگاهی است و متاسفم برای اینکه بعضی ها به دنبال ایجاد جریان های مثبت نبوده و به خاطر پول، شرافت و دین خود را می فروشند.



عطش بازدید : 60 دوشنبه 28 شهریور 1390 نظرات (0)

 


 نیوشا ضیغمی جزء آن دسته از بازیگران جوان سینمای ایران است که طی سال‌های اخیر توانست پله‌های موفقیت را به خوبی طی کند. او فعالیت خود را در عرصه بازیگری با آموزشگاه بازیگری سینماگران جوان آغاز کرد و برای مجموعه «در چشم باد» به آقای جعفری جوزانی معرفی شد او با فیلم «پرتقال خونی» در جشنواره فیلم فجر گذشته حضور داشت، اما این‌بار او فقط بازیگر نبود، نیوشا ضیغمی به همراه همسرش «آرش پولادخان» سرمایه‌گذاری این فیلم را هم به عهده داشتند. سال گذشته نیوشا ضیغمی علاوه بر تهیه کنندگی، مرکز پوست و زیبایی خود با نام آدونیس را نیز تاسیس کرد که شرح کامل آن را در مجله «زیبایی سالم» مطالعه کردید.در یک روز گرم تابستانی با همسر و خواهر نیوشا در دفترش قرار مصاحبه‌ای به بهانه فیلم پرتقال خونی گذاشتیم. جا دارد از سهیل سلیمانی مدیر برنامه‌های نیوشا هم تشکر کنیم که هماهنگی لازم برای این مصاحبه را انجام دادند.


بقیه این مصاحبه را در ادامه مطلب بخوانید...

تعداد صفحات : 12

درباره ما
Profile Pic
سلام از این که به وبلاگ نیوشا ضیغمی دختر آفتاب اومدید ممنونم امید وارم لحظات خوشی را در این وبلاگ سپری کنید . بانظرات خود به بهتر شدن وبلاگ کمک کنید .... نیوشا ضیغمی متولد 18 تیر 1359است .دارای مدرک لیسانس در رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی، پدرش (محسن ضیغمی) استاد دانشگاه و مادرش (فهیمه رستم پور ) مدیر بازرگانی بوده و دارای یک خواهر (روشا ضیغمی) است . همسر( آرش پولادخان )تاجر نقره ... دیالوگ ماندگار نیوشا ضیغمی: درود بر دیوانگی! [ شوریده - محمدعلی سجادی ]
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آخرین عکس

    آمار سایت
  • کل مطالب : 37
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 120
  • بازدید کلی : 5,347
  • کدهای اختصاصی

    مترجم سايت





    Powered by WebGozar

    log - cinema